שאלות ותשובות

מה זה גרופי ?

גרופי מנצל את הכוח של הציבור הדתי לרכישה ברשת ומציע בכל שבוע עסקאות מגניבות במחירים מצחיקים למגוון בילויים, חוויות ופינוקים כגון: מסעדות, הופעות, ספא, אטרקציות, צימרים, פרחים... כל מה שיעשה לכם כיף!
כמו כן, גרופי רואה לנכון להדגיש את הערך המוסף של הציבור הדתי ומציע בנוסף למבצעים של כיף גם מוצרי בסיס למשפחה, תשמישי קדושה, ספרי קודש ועוד מוצרי ערך רבים ומגוונים הקיימים בשוק הדתי.
כל עסקה מוצעת בהנחה משמעותית מהמחיר המקורי וניתנת לרכישה במשך זמן מוגבל (למעט מקרים מיוחדים).
כדאי לכם לעקוב אחרי האתר כמה שיותר כי בכל שבוע נציע הצעות מטורפות שלא כדאי לפספסן!
רוצים לוודא שלא תפספסו? הירשמו חינם לרשימת הדיוור שלנו ותקבלו הצעות שוות ישירות למייל!
כל זאת ועוד תוכלו למצוא בעמוד "מי אנחנו".

כיצד זה עובד?

כל עסקה המפורסמת באתר ניתנת לרכישה במשך זמן מוגבל. לפעמים גם המלאי המוצע לעסקה מוגבל לכמות רוכשים ויתכן שיימכר על בסיס "כל הקודם זוכה".
מידע נוסף תוכלו למצוא בעמוד "כיצד זה עובד".

איך מקבלים הודעה על העסקה?

עם כל עסקה חדשה, הודעה מפורטת תישלח במייל לרשימת התפוצה שלנו. כדי להצטרף צריך פשוט להזין את כתובת האימייל בעמוד הכניסה.

איך קונים את העסקה המפורסמת באתר?

פשוט מאוד - לחצו על כפתור "קנה!" לפני שהעסקה תסתיים ומלאו את הפרטים הנדרשים להשלמת ההזמנה.
במועד סיום העסקה, נחייב את כרטיס האשראי שלכם במחיר העלות אותו ראיתם בעסקה ונשלח אליכם לינק להדפסת השובר למימוש בבית העסק.
איך מקבלים את המוצר או השירות שרכשתי בעסקה?
מיד עם תום הליך ההזמנה והתשלום, יישלח אליכם במייל אישור על הרכישה וקישור להדפסת שובר. ניגשים עם השובר לבית העסק ונהנים!

כיצד מדפיסים את השובר?

בעמוד הבית מופיע כפתור "החשבון שלי" אליו נכנסים באמצעות המייל והסיסמא עימם ביצעתם את הרכישות.
היכנסו אל "החשבון שלי" לחצו על "רשימת השוברים שלי" בחרו בשובר הרלוונטי לחצו על "הדפס".
השובר ייפתח בעמוד חדש וממנו תתבצע ההדפסה.

האם אני צריך לרשום קבוצה של אנשים כדי לקבל את העסקה?

ממש לא! ניתן לרכוש את העסקה לבד.

האם צריך להשתמש בשובר ביום בו הוא נקנה?

לא. לכל עסקה ישנו תוקף שרשום בעמוד העסקה ועל גבי השובר. אם לא צוין אחרת, ניתן להתחיל להשתמש בשובר החל למחרת סיום העסקה.

האם השימוש בכרטיס אשראי באתר גרופי בטוח?

חד משמעית - כן! האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר.

האם כרטיס האשראי מחויב ברגע שמצטרפים לעסקה?

כן. למעט במצב בו נדרשת כמות מינימאלית של מצטרפים, ואז הכרטיס מחויב רק עם סיום העסקה כאשר כבר לא ניתן יותר לרכוש שוברים.
וזאת בהנחה שהעסקה לא התבטלה עקב מספר מזמינים נמוך מהנדרש.

האם אפשר לקבל זיכוי על חלק משווי השובר שלא נוצל?

לא. לא ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי על היתרה.

מה קורה אם פג תוקפו של שובר שלא נוצל?

אם השובר פג תוקף - לא תוכלו לנצל אותו יותר. לכן, מומלץ לבדוק מראש באתר או על גבי השובר את תוקפו ולעקוב אחריו.

מה קורה אם נתקלתי בבעיה במימוש השובר בבית העסק?

אנו מקווים ומאמינים שזה לא יקרה... אבל אם בכל זאת נתקלתם בבעיה, פנו אל שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל info@group-e.co.il או בטלפון 073-2003030.

אני ממש רוצה עסקה לעסק מסוים! מה לעשות?

אם בא לכם על עסקה מבית עסק מסוים, העבירו אלינו את פרטיו באמצעות "הגרופי שלי" ונעשה ככל יכולתנו לנסות להגשים לכם את המשאלה...

פספסתי עסקה! האם היא תחזור?

אולי. אנחנו לא יכולים להבטיח. באופן כללי, המטרה שלנו היא להביא לכם בכל שבוע מחדש עסקאות שונות מגוונות ומפתיעות.

האם אני יכול לבטל את הקניה ולהחזיר את השובר?

בהחלט כן ובלבד שזה נעשה תוך 14 יום מתאריך הרכישה, כל ביטול יחוייב בעמלת מינימום של 5% ועד 100 ₪ בכפוף לחוק להגנת הצרכן.

מה אם העסק שאמור לכבד את הקופון שלי נסגר?

במקרה זה לא תוכל לממש את הקופון שלך, אנו נדאג להחזר כספי.

אני בעל עסק – כיצד אני יכול לקדם את העסק שלי ב – גרופי ?

רק לקדם? אתה יכול להזניק אותו! אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר באמצעות גרופי לעסקים.

האם אני יכול לרכוש קופון כמתנה למישהו אחר?

בהחלט, תחת האופציה "שלח מתנה לחבר".

האם אני יכול להביא כמה חברים שאני רוצה?

בוודאי! אנו בונים פה 'קבוצה של גרופים', לכן תרגישו חופשיים להפיץ את המידע בכל רחבי העיר! ובעצם למה לא בכל רחבי הארץ.
השתמשו בכפתורי הפייסבוק, טוויטר ואימייל והפיצו הלאה לכל מכריכם!

מה הקאץ'? מה אתם מרוויחים מזה?

אין קאץ'. אנחנו גובים מבעל העסק עמלה עבור עבודתנו. השרות שאנו מציעים לצרכנים הינו ללא דמי שימוש.

איך אפשר לדעת על העסקאות הבאות?

כל מה שצריך הוא להירשם לרשימת הדיוור של האתר על מנת לקבל ישירות למייל את העסקאות השוות הבאות.
אנחנו ממליצים גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו כדי שתוכלו לקבל את העדכונים החמים ישירות אונליין.

למה אתם מראים עסקאות שכבר הסתיימו?

בעיקר כדי לפרגן עוד חשיפה לבעלי העסקים שמעניקים לנו את העסקאות המטורפות. אבל גם כדי שתטעמו קצת ממה שהפסדתם.